BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 28, 2009

Di Hari Studio Exam Aku Dan Semalam

  • Aku rasa upset giler babi dengan performance aku untuk mid term studio exam ni
  • Aku tak tahu pulak ada sight singing,memang terkejut giler tetiba jer ada
  • Rakan-rakan seperjuangan vokal aku pun semua upset lepas diorang keluar daripada bilik exam tu
  • Dah la budak2 vokal badge aku tinggal 4 orang jer,actually 5,tapi sorang lagi dah tukar dari vokal ke clarinet
  • Aku rasa markah aku mesti sikit
  • Malam sebelum exam tu,kawan aku ajak pergi jalan-jalan,Time tu semua housemate aku dah habis exam kecuali aku jer,kawan aku akmal siap balik sarawak lagi.Time yang kita orang nak keluar tu around 3 am kot,nasib baik exam aku pukul 2.30 petang,aku pun ikut jer la,daripada tinggal rumah sorang-sorang,takut juga aku,time tu azad dengan dengan vivian dah keluar jalan-jalan cari makan,lepas tu bueh kaseh bawa kitaorang lalu dekat haunted mansion dekat seksyen 12,rumah tu besar giler babi,tak tahu nak describe macam mana,memang scary giler la,dah la time tu malam jumaat pulak tu
  • Then lepas puas ronda2,kitaorang makan dekat seksyen 7,kedai macha ape ntah namanye,aku pun tak ingat
  • Kitaorang sampai rumah dalam pukul 4 lebih macam tu,sampai jer rumah,azad dengan vivian dah ada dekat rumah.diorang beli nugget kfc and ayam mcdonalds,terbalik kan,sepatutnya ayam kfc nugget mcD,tapi sebaliknye pulak
  • Lepas jer makan-makan,aku pun tido,aku rasa time tu dalam pukul 5 lebih kot
  • Berikut adalah ragam-ragam tak senonoh aku

Malam sebelum exam,runsing memikirkan lagu-lagu yang akan dibawa
(actually baju oren tu baju paan,bila aku pakai jer baju tu aku rasa macam carrot jer)


Keesokan harinye,baru bangun tidur,Muka ku aneh

Sebaik aku sampai saja di bilik exam

Cuak kot time nie,Dah la aku yang orang yang pertama

Dunia ku gelap gelita selepas aku keluar dari bilik exam tersebut(lecturer aku dan second examiner tidak menunjukkan reaksi yg positif lepas aku nyanyi)

Yang ini seperti biasa,pose-pose lepas exam

  • Next week im gonna post a picture of my housemate wearing a 'Baju Carrot'.Serius lawak giler,just wait and see.

No comments: